تا به حال برای خرید دستگاه ونچوری به دنبال راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری بوده اید یا اصلا چقدر با این دستگاه آشنایی دارید؟
در این مطلب از فارود صعنت پاسخگوی تمام سوالات احتمالی اتان خواهیم بود. اما بهتر است بدانید که این دستگاه از تجهیزات بسیار‌ مهم محسوب می شود.
به کمک دستگاه هواده ونچوری تمام اکسیژن رسانی استخر پرورش ماهی انجام می شود و دیگر نیازی نیست منتظر وقوع منابع طبیعی (باران) باشید.
این دستگاه ها نیاز تمام ماهیان را برآورده می کنند و اکسیژن رسانی به میزان لازم انجام می شود، در ادامه همراه ما باشید تا بهتر راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری را بشناسید.

راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری

قبل از اقدام به خرید بهتر است مروری بر یک راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری داشته باشید. راهنمای خرید به شما مسیر درست را نشان می دهد.
در یک راهنمای خوب به طور جامع دستگاه ونچوری شفاف سازی می شود و شما قادر به فهمیدن نیاز خود خواهید بود. مجموعه فارود صنعت این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد.
در ادامه به زبان ساده راهنمای خرید این دستگاه را در اختیارتان قرار داده ایم تا قبل از خرید به طور هوشمندانه این دستگاه هواده پرورش ماهی و مزایای آن را بشناسید.

دستگاه ونچوری چیست؟

شناخت بیشتر دستگاه هواده ونچوری به خریداران کمک می کند تا بهتر اقدام به خرید کنند. این سوال برای بسیاری از شماها پیش آمده که دستگاه ونچوری چیست؟
هواده ونچوری (ونتوری) دستگاهی برای ادغام آب و اکسیژن در استخر پرورش ماهی است، یعنی جریانی از اکسیژن با آب داخل استخر ترکیب می شود.
این دستگاه با ایجاد حباب های ریز و جریان سازی یک دست در بسیاری از پرورشگاه های گیاهی، دریایی، جلبک و میگو مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور کلی در بازار های تجهیزات پرورش ماهی دو نوع دستگاه هواده وجود دارد:

هر کدام از دستگاه های گفته شده قدرت زیادی دارند و نسبت به دستگاه های هوادهی کوچک با توان بالایی فعالیت می کنند.

راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری
راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری

مشخصات فنی انواع دستگاه هواده ونچوری

در قسمت بالا به دو نوع کلی دستگاه های هواده ونچوری پرداختیم، حال در ادامه به مشخصات فنی انواع هواده ونچوری می پردازیم.
شناخت مشخصات فنی و مزایای آنها قبل از خرید به شما کمک می کند که دقیقا کدام دستگاه هوادهی را خرید کنید و در ادامه همراه ما باشید:

مشخصات فنی:

مزایای استفاده:

دستگاه هوادهی سوپر از پر قدرت ترین دستگاه های ونچوری محسوب می شود. این دستگاه قدرت ۳ اسب بخار را دارد و نوع برقی مصرفی مانند هواده ونچوری سه فاز است.
مزایای استفاده:

مزایای هوادهی در استخر پرورش ماهی

همانطور که در مطالب بالا اشاره کرده بودیم، مزایای هوادهی در استخر پرورش ماهی بسیار است که ما به طور کلی مزیت های مهم را در لیست زیر قرار داده ایم:

هوادهی استخر ماهی بدون برق چگونه است؟

از آنجا که تامین اکسیژن در پرورشگاه های ماهی اهمیت زیادی دارد، نوعی دستگاه های هوادهی بدون برق وجود دارند که اکسیژن رسانی را در زمان کمی انجام می دهند.
ایجاد فواره های بزرگ آب پاچ یا جا به جا کردن دائمی آب استخر های پرورش ماهی و نصب برج های هواده از راه های هوادهی بدون برق است.
به طور کلی هوادهی استخر ماهی به ماهیان اکسیژن تازه ای می رساند تا بتوانند به راحتی تنفس کنند و تازه نگه داشتن محل زندگی، آنها را شاداب و سرحال می کند.

هواده ونچوری پرورش ماهی
هواده ونچوری پرورش ماهی

کاربرد دستگاه های هوادهی استخر ماهی

دستگاه های هوادهی باعث افزایش یا حفظ مقدار اکسیژن محلول در آب استخر ها می شوند. این تعادل شامل حرکات طبیعی و مکانیکی آب است.
لایه های سطحی آب می شکنند تا آب و هوا به خوبی با هم در تماس باشند. افزایش تماس با هوا منجر به سازگار شدن در آب می شوند.
پدیده های طبیعی هوادهی مانند باد، باران شوید و آبشارها اگر به مقدار کم وجود داشته باشند از دستگاه های هوادهی نیز استفاده می شود تا حفظ اکسیژن محلول برقرار باشد.

راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری چه کمکی می کند؟

یک راهنمای خرید خوب به شما مسیر درست خرید را نشان می دهد و همانطور که تا اینجا با راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری توسط فارود صنعت پیش آمدید.
در راهنمای خوب حتما باید اطلاعات دقیقی در اختیارتان قرار گیرد تا بتوانید به درستی خرید خود را انجام دهید و ضمن راهنمایی بتواند سوالات احتمالی شما را پاسخگو باشد.
مجموعه فارود صنعت تلاش خود را کرده تا به عنوان یک راهنمای خوب، مسیر درست را به شما نشان بدهد. حال اگر با نیاز خود آشنایی پیدا کردید می توانید با ما در تماس باشید.

سخن پایانی

فارود صنعت با تجربه بسیار در زمینه آبزی پروری و خدمات آبزیان به شما آنچه را که در استخر خود احتیاج دارید، ارائه می دهد تا بتوانید نیازی های آبزیان را برطرف نمایید.
این مجموعه به عنوان راهنمای خرید دستگاه هواده ونچوری، تلاش خود را کرده است تا در راستای این خدمت بتوانید بخشی از مشکلات آبی پروران را برطرف نماید.

سوالات متداول شما

هواده ونچوری با چه میزان اسب بخار تولید و به فروش می رسد؟

دستگاه هواده ونچوری با قدرت اسب بخار 1، 1.5 و 2 تولید شده و با نرخ قیمتی متفاوت در بازار، خرید و فروش می شود.

قیمت هواده ونچوری در سال 1403 چقدر است؟

با توجه به نوسانات ارزی در کشور ما، نمی توان قیمت دقیقی از هواده ونچوری ارائه داد. شما می توانید مستقیما با کارشناسان فروش مجموعه فارود صنعت جهت دریافت به روزترین لیست قیمت هواده ونچوری در ارتباط باشید.

چرا خرید هواده ونچوری از فارود صنعت؟

فارود صنعت یکی از اولین و معتبرترین مراکز فروش تجهیزات پرورش ماهی در کشور به شمار می آید. این مجموعه با حذف تمامی واسطه ها، دو اصل قیمت و کیفیت را همواره متناسب با هم به دست مشتریان می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *